Dag 04 – Det här åt jag i dag

RÄKSALLAD

vi va i stockholm, mamma, pappa, robin, adelina, jag och kimmen
så åt vi aaasgod mat (räksallad för min del, dock såg min mycket godare ut)
nyttigt och mycket gott! :D

va ju som sagt i stockholm, köpte inte så mycket med det blev en helmysig dag, fast vääldigt kallt!
myspys att bara gå omkring ju
och sen såg pappa kenza, så vi stod på övre våningen och glodde ner på guldfynd där hon stod och blev fotad med sina FANS. Magiskt ögonblick att se henne på riktigt. eller ? .... hehhe
Pappa och Kimmen gick däremot bara och glodde på folk, kollade vad dom hade på sig, hur dom gick osv.
Iaf tack mamma och pappa för en asbra dag ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

kunde du inte tagit en nyttigare maträtt ändå?.... ;) haha

2010-12-05 @ 13:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0