liten del

På ett sätt längtar jag tillbaka till skolan, men ENDAST för att jag vill att tiden ska gå fort så jag blir klar med skolan någon gång.
Andra halvan av mig vill absolut inte börja i skolan igen för att allt blir som de blir då - jobbigt

Nyår - va hemma fram till 22.00 sen kom min underbara och hämtade mig
"Så kom han...Prinsen i sin Saab...och hämtade lilla askungen som gjort sig fin till sin bal. Äntligen <3" citat ur mammas blogg.
Åkte hem till Kim, var nykter och det var himla skönt! Sen spårade det lite grann, så jag blev trött och grinig och ville hem och sova.
Sen har jag spenderat hela nya året med min älskling. Du är bäst

askungen, morzaan and pullizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0