need help.

Alltsååååå vad ska man ha på sig på ett bröllop??? Kan någon människa möjligtvis vilja ge mig något tips. Kan man ha ett par vita skor (de jag hade på studenten) eller ska jag köpa ett par gladiator skor, det är ju ändå ganska snyggt att ha på ett bröllop till en snygg klänning.

fanfanfan panik!
+ att jag måste köpa en bikini, MINST.
Hittade en asfin som sen min lillasyster köpte, hittade en vit annan jättefin och kunde inte ens ha strl 34 på bhn.....verkligen jätte kul att minsta storleken är förstor?!?!?!?


HJÄLP MIG NU MED "BRÖLLOPSKLÄNNING"

Kommentarer
Postat av: Pullan

ta dina vita skor och morgonrock, så går du ialla fall inte naken !?!?! xD hihi <3<3<3<3

2011-06-25 @ 00:51:48
URL: http://strandiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0