den bästa semestern någonsin?


sala station, på väg mot -> GOTLAND


På tåget mot -> stockholm för att vänta på båtbussen


hahah sliten på stockholm tågstation


därför roade vi oss med att åka rulltrappa och gå på stan.


ÄNTLIGEN PÅ BÅTEN, runt midnatt! (jag va åksjuk redan innan jag klev ombord, även fast jag tagit sjösjukpiller)


vi softade ute med elias, vi gick in och la oss på golvet och bara pratade. SKitmysigt, det enda dåliga var att ingen hade mottagning på mobilen när vi va mitt ute på vattnet..


trötta tvillingar. Vi åt köttbullssallad mitt i natten, alla andra på båten sov (de flesta). Jag och Maria var överpigga och jag stoppade köttbullar i kinderna, maria började ASGARVA och väckte ungefär halva befolkningen på båten..


Framme vid 04.00, upp och iväg till stranden vid typ 10.00? MAria och jag såg exakt likadana ut hela veckan, våra mys shorts <3


så jäkla mysigt!!!!


emmie ser ju positiv ut när vi är i Visby


åkte dit och firade storebrors 20de födelsedag, (han har flickvän på gotland)


elias brände upp hela sin rygg första dagen, och här ska han fånga en kräfta


ser ni, vi ser likadana ut här med! hahah


måste lägga ut den här bilden, delvis för att jag älskar den och sen att kolla på min högra fot, man ser verkligen kontrasten mellan vit fotsula och bruna ben ?!??


haha love you snygging! Den här bilden borde egentligen tas bort, men sånt här höll vi på med, ta kort på oss. Bra tidsfördriv lixom.


Den här dagen va den blåsigaste dagen, det ser man eftersom alla har koftor/långärmat på sig. Här är iaf vid världens bästa glassbar. typ 50 olika glassorter, hallon/lakrits var min favorit! Maria, vilken var din?


hahah här satt vi i parken och skulle träffa en person, (PINSAMT) men det gick bra!


Precis vid havet, så mysigt!


kolla vattnet, kolla stranden. Helt sjuk att man kommer till sånt fint ställe bara man åker båt över till gotland. INte ens långt! MEn för att komma till den här stranden var man tvungen att ta bilen med en båt som tog ca 8 minuter (jag tov även då ett sjösjukpiller)


bästa vän, så glad att du följde med hit!


fixade brännan


kolla mammas axel/rygg, helt svart ju!!!!


robin och hans tjej Adelina, som även ska få barn om två månader !


strand tennis, haha!


våra älskade luftmadrasser <3


haha det roliga är att jag och maria sitter och sover brevid emmie, så man blir rätt sliten av att vara på stranden hela dagarna.


på båten hem efter en galet bra vecka på gottis!


jag maria och robin + en nalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0