vardagslyx

Jag måste lära mig att hitta små ljus i min vardag, tror dom kallar det vardagslyx?

Det är inte lätt att ha magkatarr och må illa konstant, men då betyder alla de här små sakerna otroligt mycke för mig. Som t.ex igår fikade jag, mina systrar och mamma på stan, supermysigt! Och sen kom min pojkvän till mig på kvällen. Tänk att så lite kan betyda så mycket egentligen ♥

Och imorgon kommer min elias hem, så då ska jag försöka träffa honom så mycket som möjligt. Och det ska bli skönt att få hem han igen!

Idag snöar det dock, får man bli deprimerad då? - NEJ för att jag vaknade tillsammans med min bästa och massa morgonmys och att veta att det ska bli 13 grader nästa vecka gör mig ändå glad.

Jag ska försöka bättra mig och se massa positivt istället för negativt, för det är de jag behöver!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0