Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek är den kärlek jag har nu.
Jag har däremot TROTT att jag har varit kär förut och gråtit så jäkla många gånger över killar osv, men det jag känner nu, det...har jag aldrig känt för någon annan! :)
Vi träffades på ett ganska konstigt sätt, men det va iallafall snart exakt 1 år sen vi träffades första gången. Jag skulle träffa hans kompis, tog med mig maria och kompisen tog med sig J. Vi träffades ute i typ 25 minus grader, och min kärlek stod då och gnällde över hur kallt det va hela tiden.
När jag och maria cyklade hem sa jag på skoj: tänk om J har addat mig på msn eller nåt nu.
Kom hem och såg att han hade gjort det. Blev aschockad!!!

Sen blev det som det blev och snart har vi 6 månader tillsammans.
Kan helt enkelt inte leva utan dig
Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0