sommaren 2010

Har du druckit tills du spytt? neeej
Sårat någon? vet ej, tror inte det?
Förlorat en vän? nix
Träffat nya människor? jaadå, en del goa peoples
Kysst en främling? nej tack
Tagit droger? men aldrig
Haft en sommarflört? nej eller va? jag har förhållande jööö
Gråtit? Ja det har hänt
Skrattat tills du kissat på dig? Haha nej, men skrattat så jag dött..typ
Varit vaken en hel natt? faktiskt inte!
Solat? Absolut, gotland<3<3<3
Badat? jaa, gotland och gropen <3<3<3
Haft ett förhållande? har* ett förhållande, så jaa
Gjort dig riktigt illa? nejdu
Gjort några nya piercingar/tatueringar? nej
Läst en bok? teoriboken?
Skickat sms till fel person med flit? hahah jaaaaaa
Suttit vid datorn en hel natt? nej, men länge
Näckat? nej!
Solat naken? nej!
Fått utegångsförbud? snäll flicka
Sagt "jag älskar dig" och menat det? Jaaa
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? aldrig
Varit i slagsmål? haha på skoj
Pussat någon av samma kön? min lillasyster får jämt massa pussar
Sjungit högt på ett berg? men nejee
Kysst någon i regnet? jaa
Kysst någon i skogen? jaa det också
Kysst någon du inte borde? nej
Tappat rösten? nej jag vill :D
Varit på festival? neee
Gått upp i vikt? nej
Gått ner i vikt? nej haha, omöjligt att göra det så mycket som jag äter
Bränt dig? på överläppen hahah!
Fått en ful bränna av kläder/smycken? bikini?
Varit utomlands? nej, men kändes som det när vi va på gotland
Gjort ett bra köp? nej, ska göra mitt braiga köp i slutet på september, en ny MOBIL!!!
Tagit upp kontakten med en gammal vän? nej tyvär inte
Haft skadeglädje? jaa
Sovit under bar himmel? neeej
Vad kommer du sakna mest? gotland, helt sjukt!
Beskriv sommaren 2010 med ett ord? underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0