tråkig

10 FAVORITER
Färg: vet inte, röd kanske?
Mat: typ, pasta/skinsås med ketschup, grillat, pizza kanskee
Band: vet inte, det mesta
Film: one tree hill är den bästa serien, så mycket vet jag
Bok: läser inte
Sport: gym?
Årstid: SOMMAR!!!!
Veckodag: Fredag
Glassmak: hm, piggelin om det är på sommaren, på vintern äter jag knappt glass
Tid på dygnet: typ.. 21.00 kanske

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: uttråkad, kommer bli segaste kvällen på länge känner jag
Smak: tuggummi tutti frutti
Kläder: svart byxdress, lång nopprig kofta
Bakgrund: sitter vid emmies data, hon har en bild på sig själv, hehe
Nagellack: ljusrosa, som är avgnaget typ
Tid: 18.35 just nu!
Omgivning: mitt rum?
Irritationsobjekt: att jag sitter fast här ute på landet, och kan inte ta mig någonstans för hej-jag-har-inge-körkort!

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: nej det tror jag inte, men neej
Brutit mot lagen: cyklat utan hjälm
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: i badkar, japp konstigt va?
Varit med på TV: nej så känd är jag inteeeee
Kysst någon du inte känner: bläää nej

2 VAL
Kaffe eller te: hatar kaffe, och blir supersvettig när jag dricker te, men te är gott
Vår eller höst: Vårisssen

1 ÖNSKAN:

Ha sjuuukt mycket pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0