♥♥♥

lillasyster, om det ändå fanns något jag kunde göra.
du är så liten och svag, men innerst inne vet vi båda att du är starkare än du tror.
älskling, du ger upp så fort det blir svårt för dig.

jag finns här som stöd och hjälp om du vill, men resten är något just DU måste klara av själv.
vi alla finns ju och försöker hjälpa dig så gott vi kan, ser du inte det? ♥


"Det handlar om att se ljuset, när allt annat är mörkt"
"Det handlar om att resa sig, när man en gång trillat"
"Det handlar om att kämpa, när allt är som svårast"
"Det handlar om att överleva, när världen vill krossa dig"








Kommentarer
Postat av: Syster <3

Älskar dig syster !



Tack för att du finns och hjälper mig !

Jag vet att jag ger upp, men jag har försökt.

Men nu vet jag att om jag inte klarar det här, kommer allt att rasa, framtiden och allt!

Jag ska verkligen försöka ALLT jag kan nu.



JAG ÄLSKAR DIG <3

2011-01-27 @ 21:11:01
URL: http://strandiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0