tråkig lista, tråkig tjej

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? skulle jag tro
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga
3. Blev någon av dina vänner förälder i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? hm.. neej
5. Vilka länder besökte du? sverige och gåååtland, fast de är sverige men ändå!
6. Är det något du saknar år 2010 och vill ha 2011? min vän M. Sen en jätte mysig sommar!
7. Vilket datum från 2010 kommer du aldrig glömma? hm.. 12 februari, 27 februari, 6 april, 20 juni (♥) gotlandsveckan
8. Vad är din största framgång 2010? säkrare i mig själv, så himla mycket starkare!
9. Största misstaget? vet inte. 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja, förkyld åh så. Sen värsta va nog magkatarren som jag har nu. 
11. Bästa köpet? varit snål hela året, men mobilen kanske? Eller nej, för hade klarat mig galant utan mobil. Så vet inte, julklappen till min pojke kanske? :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? godis och tjejgrejjer när de va röda veckan typ.. 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Sommaren, pojkvännen, mina syskon, underbara mamma och pappa, vännerna
14. Vilka sånger kommer påminna dig om 2010? love the way you lie, dancing on my own, like a G6, airplanes och massa fler
15. Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? försa halvåret va hemskt, andra underbart, så bådeoch
16. Vad önskar du att du gjort mer? gjort mera och inte deppat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? vet inte, deppat  ?
18. Hur tillbringar du julen? min underbara familj och släkt
19. Blev du kär i år? ja!
20. Favoritprogram på tv? oj, tittat så mycket på tv men typ.. idol, beck på söndagarna, biggest looser osv
21. Bästa boken du läste i år? körskoleboken
22. Största musikaliska upptäckten? petter och september typ
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar
24. Något du önskade dig och inte fick? va nöjd iaf!

25. Vad gjorde du på din födelsedag? hemma och åt tårta med släkten, sen maria på kvällen!
26. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? säkert nåt !
27. Hur skulle du beskriva din stil i år? som alla andra typ
28. Vad fick dig att må bra? maria!! sen min familj, musik, joakim
29. Vilken kändis har du varit mest sugen på? ingen typ, eller  vet inte haha
30. Vem saknade du? emma och johanna, erika ! eller saknade hela 9an typ!

31. De bästa nya människorna du träffade? joakim (k)


VÄNNER & KÄRLEK
Nya vänner: kanske
Pojk/flickvänner i år: joakim :)
Har du kysst någon? jjajaaaajajaja
Kysst någon av samma kön? nej
Har du dumpat någon? ja/nej
Blivit dumpad?
ja/nej
Har du svikit några? tydligen.
Blivit utnyttjad? nej? 
Har någon sagt jag älskar dig till dig: ja :)


NÖJE & FRITID

Hemskaste fyllan: ååh, någon gång i januiari. fast mer bakfylla så himla hemskt! eller midsommar när jag kräktes utanför kyrkogården för va bakis. BLÄÄ knappt druckit sen dess!
Nya hobbys/intressen: Gymm :D
Konserter jag har varit på: ingen
Länder jag har besökt: GÅÅÅTLAND


BRA OCH DÅLIGA TIDER

Hur bra har du mått i år på en skala 1-5? 8? :)
Har du skrattat så mycket så du ramlat omkull? jaa, på valborg. Kunde inte stå upp. vet inte om maria kommer ihåg, men det va ASkul :)
Har du gråtit mer än 5 gånger? mer än 5? jaa typ 500
Har du funderat på att ta ditt liv? nej !
Har du varit på begravning iår? nej
Har du förlorat en/flera vänner? jaa, kan man väl säga


BÄSTA

Strulet: baby
Låt: dancing on my own, rihanna-eminemmmmmmm
Film: OTH!!
Konserten: ingen
Maten: ååh, grillat! Mammas sommarmat med kassler, pizza, 
Vännen: maria, helt oslagbar så du vet. Sen joakim
Sport: vet ej
Köp: inget speciellt


STÖRSTA
Beroendet: pussar och kramar, mina småsyskon jag saknar dom så fort jag sover borta 2 nätter
Saknaden: mina högstadie tjejer

Misstaget: många misstag från februari till april
Sorgen: 6 april, gjorde himla ont i mig då. 
Besvikelsen: att vi gled ifrån varandra, saknar oss. 
Kärleken: J<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0