trött lista

1. Ditt namn? Ronja
2. Ålder? 18, snart 19
3. Vart bor du? i sätrabrunn
4. Bor tillsammans med? mamma pappa 7 syskon

5. Husdjur? min mysigaste hund
6. Färg på ditt hus? gult
7. När är du född? maj
8. Klass? mp08
9. Vilket år tar/tog du studenten? 2011 (!!!!!!)
10. Något jobb? nej, dags att börja söka kanske?

DAGENS
11. När gick du upp i morse? 06.45
12. När ska du sova? Snart vila middag iaf, sjukt trött
13. Duschat idag? Nej inte ännu
14. Kramat någon idag? joråå
15. Pussat någon idag? gav min kärlek massa myspussar
16. Vad har du ätit idag? hårdmacka, MCdonken
17. Dagens klädsel? jeans, lång kofta, linne, vinterjacka, underkläder
18. Dagens smink? foundation, rouge, mascara, ögonbrynspenna
19. Dagens sötnos? heh?
20. Dagens roligaste? vettefan

 

RANDOM
21. Har du många vänner? jag har dom jag behöver. :)
22. Hur många har du kysst? räknar inte!
23. Vem kramade du senast? pojken
24. Hur många har du haft sex med? 1
25. Hur många har varit otrogen mot dig? -
27. Har du pojk-/flickvän? jaa :)
28. Vem pratade du med i telefon senast? mamsen
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? mamma

BÄSTA
31. Film? alla disney
32. Låt? the funeral är sjuuuukt bra, tröttnar aldrig!
33. Mat? grillat, pasta och skinksås, köttbullar och spagetti (ketchup till det)
34. Dryck? juice
35. Färg? blää har typ alltid svart med de är inte min favorit
37. Stad? vet ej
38. Land? haha ingen aning, vill flytta utomlands
39. Ämne i skolan? heh hatar skolan. typ lunchen?
40. Människa? dom som står mig närmast

 

SENASTE
41. Personen du tänkte på? Joakkkkkkim
42. Personen du kysste? Joakkkkim
43. Gången du hade sex? - haha
44. Gången du grät? ett tag sen
45. Gången du spydde? sjukt längesen *pepparpeppar*
46. Gången du var i Göteborg? aslängesen
47. Gången du var i Stockholm? vintras
48. Gången du var full? löningen
49. Gången du var hög? kommer aldrig bli

ANTAL
70. Personer du älskar? ett par stycken
71. Personer du hatar? oj, 2 kanske?
72. Pojk-/flickvänner du haft? 1 riktig :)
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 1!
74. Glassar du ätit på en dag? många :D
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? vet inte, bra sugen på P&L
76. Gånger du haft minnesluckor? har hänt någon gång jaa
77. Gånger du varit kär? 1, är väldigt kär just nu!
78. Personer du saknar just nu? ingen speciell
79. Gånger ditt hjärta brustit? ett antal ggrr, blää


VEM:
80. Vill du kyssa nu? min snyggis
81. Ska du träffa imorgon? maria, joakim, familjen
82. Sjöng du senast för? mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med? kommer ine ihåg, använder inte msn längre
84. Spelade du tvspel med senast? sjuuukt längesen, typ johanna kanske?
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? min mamma eller syster, dom är värda de :)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? hahah
87. Förtjänar att dö? - ingen tror jag, men dom kan få lida lite iaf
88. Är söt? elias
89. Vill du sova jämter inatt? min pojkvän kanskee

VAD:
90. Gör dig glad? När jag mår bra, min familj, vänner, musik, sol, pengar
91. Gör dig ledsen? Att det snöar ute
92. Vill du helst göra nu? Sova
93. Önskar du att du slapp göra? Komma tillbaka till skolan
94. Vill du ha nu? Studenten
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? vet inte, en iphone 4 kanske?
96. Längtar du till? Våren, studenten, födelsedag, sommaren
97. Tycker du om dina betyg? japp, dom är helt dugliga.
98. Ångrar du i ditt liv? lite småsaker
99. Är det bästa som hänt dig? mycketmycket, så glad att jag har er ♥
100. Hur mycket är klockan? 14.35


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0